torsdag 31. desember 2009

Takk for det gamle!

I skrivende stund er det knapt et døgn til klokken slår midnatt og vi går inn i 2010. Benytter anledningen til å hilse til familie, venner, kjente og andre som er innom. Det har vært kjempekjekt å bli kjent med mange i Bloglandia - ingen nevnt, ingen glemt :-)



Takk til deg som har besøkt min lille bloggverden! 
Takk til deg som har lagt igjen kommentarer! 
Jeg setter stor pris på begge deler! :-)



Takk for det gamle! 
Godt nytt år! 


Det nye året bringer med seg mange nye muligheter... Hva vi gjør ut av dagene og hvordan 2010 vil bli - se det kan bare tiden vise. Jeg har ikke spurt om lov, men jeg tar sjansen lell. Synes det passer så godt i denne sammenhengen. Et nydelig dikt skrevet av min søster. Her har jeg malt det som en gave til henne og min svoger - til jul i 2009.


 Her er teksten:

Grip dine tanker
- grip dine ord

Gjør noe med dem
før det blir 
tanker fra i fjor


BTJOH


 



7 kommentarer:

Lene sa...

Så kloke og fine ord å ta med seg :) Nå blir riktignok alle tanker tanker fra i fjor ganske så snart - men vi har enda noen timer på oss :)

Masse fine bilder hos deg - og jeg likte så godt treet med reflexbrikken. Bel den hengende gjennom julen? ;)

Godt nytt år ønskes - også til sjarmerende Kathrine :)

Irén sa...

Hei Lene!

Så koselig at du svingte innom med noen gode ord. Ja, diktet det er aktuet til midnatt og vél så det :-)

Klart at refleksbrikken ble hengende! Den er jo en del av treets historie :-)

Riktig godt nytt år til deg også! Skal hilse til Katherine når hun våkner senere i dag - siste dagen i 2009.

Klem fra Irén :-)

Gry Viola og Roxie sa...

Ha en fin nyttårsfeiring!
Så kjempe fint dikt! De orda skal jeg bære med meg! Kjempe kloke var de! Hils alle 2 og 4 beinte hos deg og ønsk de en fin nyttårsfeiring!!
Så ses vi i 2010, om ikke noe annet ¨å i allefall her i "blogglandia"

T :-) sa...

Så gode og kloke ord. Vel verd og legge seg på minnet.

Så flott heading(vet ikke hvordan det skrives) du har :-)

Ønsker deg og dine et GODT NYTT ÅR! Og så håper jeg vi "blogges" det neste året også :-)

Anonym sa...

Hei kjære venn!
Nydelig dikt med ord som virkelig er sanne. Jeg skal prøve å følge dem.
2009 har vært et ventende år for oss. Det vet du jo. Et trist år har det også vært, da svigermor døde i mars. Men en ting er jeg glad for å det er at jeg har blitt så kjent med deg selv om vi aldri har møtt hverandre. Håper vi klarer å gjøre noe med det. Tror jeg i grunn har skrevet dette til deg før jeg;)
Ha det superkoselig i dag og så følger jeg med deg inn i 2010.
Stor nyttårsklem til dere alle:))

Nina og Bonnie sa...

Noen fine, utvalgte vers har du alltid på lager, Irèn. Her er det alltid moro å komme.

Og så er du så flink til å ta bilder. Like gøy å se hver gang.

Ja, jeg er glad for blogglandia. Vi er blitt mange som snart er gamle venner.

Kos dere i kveld og pass godt på Balder. Jeg skal sitte å passe på en halvdopet Charlie.

Ha et riktig godt nyttår!

Nils Gudmund sa...

Godt nytt år til deg óg!

Related Posts with Thumbnails