torsdag 24. desember 2009

Gledelig Jul!

Ho, ho, ho!

Med dette innlegget avsluttes bloggkalenderen 2009! Tusen hjertelig takk til alle dere som har fulgt med på juleforberedelsene våre. Håper dere har kost dere :-) Ikke minst; håper du koser deg og nyter julefreden i den form du trives aller best med!

Med årets julekortbilde benytter vi anledningen til å ønske deg en riktig

 Gledelig Jul!

 Julehilsen og klem fra
Katherine, Steffen og Irén 

Balder, Sofia og Sofus hilser også ;-)

***

PS!

En ekstra julehilsen til Vilde! 

Vi skal passe godt på julegaven din. 
Den dukker nok opp hos deg i romjulen!
Juleklem til deg fra alle oss på Anderstunet! 

God Jul! :-)

***

9 kommentarer:

Nøve sa...

God jul til hele din famile Irèn!

Takk for en flott julekalender. Det har også blitt endel mimring utav dette for min del ;o)

Ps. familiens julekort var nydelig, men headeren din er aldeles herlig :o)))

Tove sa...

GOD JUL til dere alle både de på to og fire bein. Nå kan dere ta en velfortjent vil og bare gjøre det dere liker aller best i jula :-)
Og jammen greide du å lage en flott bloggeadvendtskalender, Tusen takk for den Irén :-)

En ekstra god-bedring-hilsen til Balder, neste år er du helt fin igjen :-) Hilsen Vina

Gry og Millis blogg sa...

Nydelig heading og nydelig julekort. Det har vært morsomt å følge deres forberedelser til julen.

Ha en riktig god jul alle 5!

Marianne sa...

GOD JUL TIL DERE 6! Klemmer fra alle i solbakken!!!

Gry Viola og Roxie sa...

Tusen takk for en kjempe fin blogg kalender som jeg har vært så heldig å kunne følge!
God jul til alle dere 2 og 4 beinte fra oss i skien!
Så vil Roxie gi Balder en nuss på nesa og si at øye kommer til å bli helt fint!!

Nina og Bonnie sa...

En riktig god jul, Irèn! Til dere alle...

Flott julekort du har laget, og headern er kjempeflott. :)

Anonym sa...

Der har vi det flott bildet igjen:))
Skulle gjerne skrevet masse til deg nå vennen, men nå må jeg hive meg litt rundt før Askepott kommer.
Vi prates masse på nyåret vi ikke sant:)
Ønsker deg og dine en riktig god jul.
Juleklem fra meg!

Dixie sa...

For et kjempefint julekort og header! :D
Og god jul til dere også! :D

Laila sa...

Litt sein julehilsen til dere fra oss på Tunet.
Tusen takk for det flotte julekorter som kom.
Eg fikk litt av kvart å stri med sånn på tampen, fikk så vidt jula ihop, og det vart ikkje tid til hverken blogging eller sending av julekort.
Hadde vore kjekt med ein telefon i romjula.
Nå har eg FRI........og skal berre kose meg med gutane mine.

Ønsker dere alle ei fortsatt God Jul.
Klem fra Laila

Related Posts with Thumbnails