torsdag 17. desember 2009

Innspurt - knapt nok innom ;-)

Yohooo!

Kjapt innom for å følge opp min egen fikse idé; et blogginnlegg pr. dag frem til og med julaften. Kalenderblogging... lurer på hvor den idéen kom ifra...? Hmmm...

I skrivende stund ligger Katherine og sover søtt etter en begivenhetsrik dag på skolen med juleverksted. Hun kom hjem med en flott julekule i tovet ull. Det kjennes som Katherine har blitt litt "tovet" med, for hele jenten dufter grønnsåpe. Så nå dufter det grønnsåpe over hele tunet, hehehe


 Katherine sin egen design :-)
(Ikke helt ferdig).

Steffen reiste med svigerfar (sin far altså) til Bergen for å hente en lastebil... Vi jentene ble igjen hjemme. Da jeg satt med siste økt av malerarbeidet satte hun i gang med et lite minijuleverksted her hjemme. Hun rakk å gjøre halvferdig en nissejente, før hun fant ut at det var på tide å besøke Baby Born-avdelingen på rommet :-)

Ellers har dagen gått med til å skrive lister, pakke gaver, skrive navnelapper og prøve å få oversikt. Det kommer seg, men helt i mål før jul er vi ikke. Men ingen panikk i heimen for det. Er jo en hel uke igjen jo :-)

Ønsker deg som er innom en fin 
kveld/morgen/dag/natt - alt ettersom ;-)

4 kommentarer:

Gry Viola og Roxie sa...

Koselig å høre fra dere vær dag!! Koser meg som bare det! I dag så må jeg pakke inn resten av julegavene, for i dag så kan jeg begynne å ta beinet ned og slipper å sitte med det rett ut! Det å ordne på stortåa gikk over all forventning! Så sitter jeg her og ikke skjønner jeg i grunn hva jeg gruet meg til!
Ha en fin dag!!

Anonym sa...

Jeg henger ikke helt med i disse innleggene dine jeg nå. Har jo ikke tid til å sitte her inne. Men ser i hvert fall ut til at dere har gjort masse hyggelig:) Flinke jenta som har laget nisse da. Sånn kåpe som Kati har har begge mine to små nieser. De er kjempefine!
Koselige kjøkkenbilde av dere. Sukk, blir litt emosjonell her jeg altså...
52 kort var ikke lite heller da! Gud bedre som du står på. Håper du koser deg samtidig.
Så er det ikke til å komme bort i fra at jeg er en smule spent på det som kommer til å dale ned i postkassa;)
Ha en fin adventshelg vennen.
Gode klemmer til dere alle:))

snorredimma sa...

Du må si til Kati at den figuren hun har laget er super-fin. Jeg hadde blitt kjempe-glad for en sånn til jul!!!;o)))

Marianne sa...

Så god kati er! Du er en skikkelig flink og engasjert mamma Iren!!

Related Posts with Thumbnails