fredag 9. januar 2009

Kanskje i morgen? - og god helg!

Hei på deg som svinger innom :-) Vet du, i dag er jeg fylt av forventning. Eh, må dessverre innrømme at det er en smule materialistisk *rødme* Jeg har nettopp sjekket hvor hen i verden en pakke befinner seg som er på vei til meg. Og jammen er den ikke kommet til omlastingsterminalen i Bergen allerede. Det vil si, at om alt går greit kan det hende pakken dukker opp her i morgen!!!

Hvorfor så ivrig? Fordi jeg gleeeder meg veeeldig vel!!! *knis* Her kommer et "lite" hint:



Denne boken vil jeg forøvrig anbefale på det varmeste for deg som er interessert i fotografering/billedbehandling m.m. Les mer! Denne boken fant veien hit via posten den også. Jeg kan kanskje være ramlende galen på Posten av og til, men i denne sammenhengen ser det ut til at vi er på lag *yippiiii!*

Enda et hint til hvorfor undertegnede flagrer rundt med lett våryr fornemmelse kan være denne forhistorien. Vel, ikke akkurat forhistorien som sådan, men det kommer et nytt kapittel. Det er dét som er så bra! :-)
Da gjenstår det bare en ting;

Ønsker deg en fortreffelig god helg!

********


PS! Angrer litt på at jeg ikke kjøpte med meg en (eller tre) primula fra Tusenfryd i dag. De sto der så struttende og fargerike, vårtegn i all sin prakt. Hmmm... kanskje i morgen? :-)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Så du venter på kamera! Nå blir jeg såå misunnelig, har så lyst på jeg og, et skikkelig bra et, med masse knapper og duppeditter...
Håper det kommer til helgen da, så får du noe å kose deg med.

Anonym sa...

Hei Irèn!
Tusen takk for trøstende kommentar. Du har nok rett i at når først telefonen kommer så var det akkurat den vi ventet på. Det er det jeg pleier å si til Tommy også.
Mener du virkelig at du ville lagd en til meg? Tusen hjertelig takk, det vil jeg veldig gjerne. Det var ordentlig snilt av deg altså.
Nå skal jeg bare ligge på sofaen og se på tv. Er allerede lei av denne influensaen.
Ha en fin kveld.
Klem Elin!

Related Posts with Thumbnails