tirsdag 20. januar 2009

Små øyeblikk

I følge min bedre halvdel lyner det verre innendørs for tiden enn under lyn- og tordenstormer generelt. Kan ikke fatte og begripe hva han mener??? Har helt sikkert ingen sammenheng med det nye fotoapparatet :-)



Katherine (Kati) knipset mens hun er laaaangt inni tv-verdenen



Bare en lett misfornøyd nyve kom til syne i ansiktet mens jeg lå strykeflat for å knipse henne... Ikke noe å si på konsentrasjonen iallfall :-)



En som ikke brydde seg LITT om fotografen var Sofus. Han bare myste såvidt det var fra hulen sin.



For ikke å snakke om Sofia - hun bare blundet igjen og overså meg totalt. Det er pusen sin det, hehe!



Mens Balder derimot - han spretter opp og er MED med en gang - det kan jo hende det vanker oppmerksomhet (les: leking)

Har knipset mer, men i skrivende stund gidder jeg rett og slett ikke finne kortleseren for å legge over bilder, redigere og styre. I stedet har jeg tenkt å parkere i sofakroken med min kjære. Vi skal straks se Fruene mens vi koser oss med rykende varm gløgg. Anbefales etter en lang dag ute i surt og kaldt vær - til tross for at julen er over.

Ha det så lenge :-)

5 kommentarer:

T :-) sa...

Så mange flotte bilder du tar og ikke minst alt du tenker på å ta bilde av ;-)

Nå begynner nytt kamera å komme stadig høyere opp på ønskelista mi også... Viss jeg kjøper samme kamera som mange av bloggevennene så slipper jeg kanskje å lese bruksanvisningen selv... Bare å spørre dere andre om hjelp ;-)

snorredimma sa...

Det der var lurt, Tove!
Her kommer det nok mange fine bilder etter hvert, Irèn...
Og gløgg smaker like godt etter jul som før jul -spesielt hvis man er litt "frossen" etter å ha vært ute.

Marianne sa...

Så heldig du er som får tatt bilder av godjenta de da..Mine er så lei av kameraet mitt, at av og til nekter de å være med på tur visst jeg skal ha med kameraet!

Minste jenta på 8 da, hun liker å bli tatt bilde av, så godt det er noen jeg fortsatt kan plage...hehe

Det varen god ide tove å kjøpe samme kamra som resten av gjengen!!

Photo-Me-Life sa...

Ta det helt med ro:) Den var ikke negativ:)

Må finne ut av dette midtstillt opplegget...kjenner det irriterer meg at det havnet så langt på siden her...

Randi sa...

Så mye fint du hadde i bloggen din. Har kost meg med å sett på bilder nedover her. fine ting som jeg kan like ja.

Ja, det er bare å fortsett og knipse!!
Gleder meg til å se vakre bilder fra deg.

Ha en strålende fin helg.

Related Posts with Thumbnails