søndag 11. januar 2009

Et innlegg skrevet i sjokk: Jon Tvedt - fred over minnet

Det var med sjokk og vantro jeg i kveld leste på bt.no at en jeg vokste opp med er død under tragiske omstendigheter. Tanker og medfølelse går til familien. Ikke minst til min tidligere klassekamerat, Jons bror Øyvind, som var med Jon da han døde på Gullfjellet tidligere i kveld. Det går ikke helt an å forestille seg hvordan han og de andre har det nå...



Jon Tvedt


Stoltze-kongen

29. juni 1966 - 11. januar 2009



(Foto: Rune Johansen - Bildet er lånt fra ba.no)



Fred over minnet




***

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen!
Huff, det må være ekstra tungt for deg som kjente han da.
Jeg er fremdeles hjemme. Det går tregt dette her, men det kan vel bare bli bedre.
Skulle gjerne holdt på med vaskerommet og andre prosjekter men orker jo ingenting. Jaja, sånn er det bare.
Ha en flott dag Irèn.
Klem Elin!

Solveig sa...

huff - det er virkelig trist, det er rart å se noen en kjenner forsvinne, og særlig når det er så plutselig.

takk for veldig gode råd om vannkoker! setter jeg utrolig pris på:) jeg har tittet på linkene, og driver fortsatt vurderingen, hihi:)

Magdalena sa...

ja dette har gjort inntrykk på oss... trist!
føles nesten umulig dø når man er så sprek...
Vet du kanskje årsaken også?
~fint innlegg!~

hilsen magny

Related Posts with Thumbnails