onsdag 28. januar 2009

Midlertidig permanent?

Jeg er ikke fornøyd med utseende på bloggen for tiden. Har vel ikke vært det fra starten av, men, men... Har laget en midlertidig heading til jeg får knipset noen bilder jeg er fornøyd med. Noen som aner at det kanskje kan bli en sånn "midlertidig permanent" sak dette her? Hehe, vi får se :-)


Trolske trær i nabolaget


Pensel - et kjekt verktøy som snart skal komme til heder og verdighet igjen


Men noe staffeli trenger jeg nok ikke med det første



Godjenta Katherine knipset oppå en gammel låvebro


Over skyene er ... og så videre ;-)



Alle disse bildene sammen med litt tekst og en runde i Photoshop = ny midlertidig heading


Ha en fin dag!



***

7 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg:) Wow,for et koselig og fint blidet og tekst du ha laget på headeren din:)Du er dyktig og flink som har fått dette til:) Jeg er ikke noe "data" flink,så det spørs om det bli noe annet hos meg enn tekst!!!Koselig bilder av Balder i farta under her:)Vel overstått bursdag til Julie!
Ønsker deg en fin onsdag!
Klem

Marianne sa...

Kjempe fin heading du har laget...fotoshop er moro!

Alt godt sa...

Eg syns du er flink, eg. Dette er langt forbi det eg kunne klare å få til!

Lene sa...

Halloooooooo!! Kan jeg komme på Photoshop kurs hos deg, eller?? Er helt håpløs, men vil så inderlig gjerne lære. Kjempeflink, da :)

God helgehilsen fra Drammen :)

Marianne sa...

Hei iren. Nå har jeg også prøvd meg på noe i fotoshop. Men bildet vil ikke åpne seg på bloggen. Hva gjør jeg feil?

Anne på Moseplassen sa...

veldig vellykket :)

Torill-e sa...

Hei hei
Synes det var et stilig bilde du har fått laget som header - bra jobbet.

Jeg har fått meg en Blogg :)
Skulle ønske jeg kunne gjøre bildet i headeren litt mindre dominerende, hmmm - kanskje det ikke er mulig.
Hva sier du?

Ha en kjempefin helg :)

Klem

Related Posts with Thumbnails