tirsdag 19. august 2008

Det var en gang...


Dette har vært et veldig greit kamera, men mest sannsynlig har det vandret til de evige fotomarker... Det får tørke noen dager, så får en nett teste det før det tar veien til resirkuleringen. Spiker trenger en jo alltid...


PS!

Svigerfar greide kunststykket bokstavelig talt å fiske opp kameraet (lå på en avsats halvannen meter under kaien. Hadde det falt utfor avsatsen hadde det havnet på bunnen 8-10 meter ned...

Alt er skylt i ferskavnn, kameraet får tørke, men er nok ferdig. Minnebrikken derimot ble skylt, tørket, og som ved et lite mirakel:

Bildene fra skolestarten ble reddet!!! Yippiiiiiii!!! :-) :-) :-)

Tusen hjertelig takk til svigerfar!!!

2 kommentarer:

Tove sa...

Koselig blogg med, barn, dyr og personlig hverdagsstoff.
Mvh alma

Anonym sa...

Hei Irèn!
Jeg er rundt på bloggevandring, og tenk så fant jeg deg som har så mye til felles med meg:)
Vi skal adoptere, og jeg har veldig lyst til å komme i kontakt med andre adoptanter. Datteren deres er jo helt nydelig da, og tenk at det er første skoledag allerede.
Lidenskapelig opptatt med hus og hage er jeg også. Jeg har også stått og rørt opp bingebær osv, men bare i selskap med en mann og to katter:) Om jeg er flink med hus og hage gjenstår å se, men jeg prøver gjøre det koselig rundt meg.
Koselig om du hilsr på meg også:)

Related Posts with Thumbnails