lørdag 14. november 2009

Inspirerende og koselig blogg

Heisann!

Jeg har nettopp lagt inn en hilsen hos Muffins Verden, en blogg jeg er veldig glad for å ha funnet her i Blogglandia. Muffin mamma lager de flotteste ting, og skriver så kjekt at en stadig vender tilbake for å lese og se mer. Anbefales! :-)

Nå bikker snart telleverket hennes hele 50 000 lesere, så dette vil hun markere med en aldri så liten loddtrekning. Premie er ett av hennes utrolig søte bilder!

Her ser dere "headingen" hennes. Om du klikker på bildet - som hun har malt selv! - kommer du direkte inn til Muffins verden:



Fortsatt god helg!



6 kommentarer:

Nøve sa...

Takk for tipset! Det var en fabelaktig morsom og variert blogg :o)
Ha en fortsatt god helg.

Gry Viola og Roxie sa...

Hei på deg!!Kjempe bra blogg!!
Gratulere masse med dagen i morgen!! Ut i fra bilder jeg har sett så tenkte jeg at 29 år må passe på den flotte damen og mamman til Katherine!!

Tove sa...

HIPP HURRAAAAAAAA Gratulerer med dagen :-)
Kos dere.

Ingun sa...

Gratulerer med dagen;-) Den bloggen har jeg som lenke, den er inspirerende og morsom!
Ha en fin søndag...

Anonym sa...

Gratulerer masse med dagen vennen!! Håper den blir flott.
Nå skal jeg se på linken du har lagt ut her.
Stooor bursdagsklem fra meg!

Irén sa...

Tusen, tusen hjertelig takk for koselige bursdagshilsener både her og der(FB).

Dere er noen ordentlige go'inger! :-)

Klem fra den "unge", hehe

Related Posts with Thumbnails