søndag 8. november 2009

For snart tre år siden det hendte...

Steffen ble pappa til en jente; Katherine Steffensdatter! 

 Far og datter knipset i lekeparken på strandpromenaden 
i Puerto Montt, Chile - mars 2007

Med bittelitt hjelp av mamma Irén,
ønsker Katherine å gratulere deg HJERTELIGST 
med farsdagen i dag! 

Første besøk hos mormor i Norge etter hjemkomst i april 2007


Du er verdens beste pappa!

17. mai 2007 - Tysnes
Jammen er det godt å få hjelp av en trygg pappahånd :-)


Glad i deg, pappaen min!

August 2007 - hjemme i sofakroken er det godt å være - sammen!
Pingu fra Chile passer på... ;-)


Håper du får en fin dag, og at du koser deg MASSE! 

 September 2007 - kosestund på kjøkkenet hjemme

Mamma og jeg har noen overraskelser til deg i dag. 
Men hysj - det er hemmelig altså! ;-)

Vinteren 2008

Katherine gleder seg veldig til snøen kommer. Kanskje pappa finner frem den gamle sparken oldefar laget. Det var så kult og gøy å bli hentet fra skolebussen med den gamle sparken :-)))


Tigergutten til matfar; Balder, vil også være med på laget:

 
God morgen, matfar! På tide å stå opp!


VOFF!!!  Kom da - så tar vi oss en tur! 


Sist men ikke minst: 

Kjære Steffen, gratulerer hjerteligst med farsdagen! 
I dag skal du skjemmes bort etter noter, med både salt og søtt og mer til.

Hilsen og klem fra  "Jenten fra Bergen" ;-)

xxx

4 kommentarer:

Ingun sa...

Hei
Gratulerer med farsdag.
Det som slår meg når jeg leser inlegget ditt er at vi som adopterer er heldige som får lov til å være foreldre for så fine unger!
Ha en fin dag!

Steffen sa...

takk for hilsen frå jenntene mine.

Photo-Me-Life sa...

Heisann og takk for koselig kommentar. Nei jeg har ikke gått en time på fotokurs:) Men jeg har holdt på siden jeg gikk på barneskolen med å knipse bilder, så feiler man underveis og lærer litt. Tusen takk for komplimanget:)

Ja det er så hærlig å ha opptur, jeg var i superkanon humør fra før i dag før mailen dukket opp så nå får jeg vel aldri sove i natt...

Ingun sa...

Hyggelig at du likte blåfargen. Den er litt gråere enn på bildet, men det lyseblå dominerer.
Den er mrk S 0520 - R80B Halvblank.

Lykke til med maling!!

Related Posts with Thumbnails