fredag 12. mars 2010

Ny design? ...og god helg! :-)

Hei! til deg som svinger innom :-)

Dagene og ukene flyr, og jammen er det fredag igjen. Jeg sitter her og taster mens jeg egentlig skulle gjort mye annet... *host, kremt* Moseplassen er en blogg/hjemmeside jeg besøker rett som det er. Anne, som hun heter, har en allsidig og kjekk blogg. Ikke minst med mange tips til hva en kan gjøre med nettopp bloggen når det gjelder utforming.

Det var inne hos henne jeg nettopp leste om de nye malmulighetene hos blogspot. Anne beskriver enkelt og greit hva du må gjøre. Når du er logget inn er det relativt selvforklarende. Det måtte jo selvfølgelig testes ut. Jeg har hatt lyst til å modifisere bloggen min en stund. Det kan jo være en utfordring når en skal inn i kodematerien... PUH! Best å ha tunga beint i munnen da ja.

 Et lite glimt fra den nye testbloggen

Jeg har såvidt begynt å teste det nye malopplegget. Testbloggen min finner du her. Foreløpig er det ganske magert innpå den nye bloggen. Kanskje jeg endrer hovedbloggen til noe lignende etterhvert? Vi får se :-) Har du synspunkter? Legg gjerne igjen en kommentar.

Ønsker deg en fabelaktig helg! 

4 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Så hyggelig å høre at jeg kan bidra til essensiell distraksjon :D Uten litt adspredelse blir jo hverdagen kjedelig, og neppe det aller minste mer produktiv.

Ja, det er artig å fikle med bloggoppsettet, tittet på kladdebloggen din, morsomt å se alt det folk finner på med disse malene, ble fint! :)

Anne (Moseplassen) sa...

.. men det er jo fint som det er her også da, hehe, så det er sagt :)

Nina og Bonnie sa...

Du er jo kjempeflink!!! Dette må jeg har god tid til. Så skal jeg se på ny blogg jeg også.

En riktig god helg til dere!!!

Irén sa...

Anne: Hehehe, du "reddet" deg fint inn der... Bare tuller ;-) Jeg er glad for at du er du, og at du så villig deler kunnskapen med alle oss andre. Tusen takk! :-)

Nina: Tusen takk, men det er nå bare en ferdig mal jeg har brukt. Egendesign på headingen riktignok. Prøv du også da vel. Kun for gøy, for bloggen din er kjempefin som den er. Der tok jeg en "Anne", hehehe

Riktig god helg til dere også :-)

Related Posts with Thumbnails