torsdag 18. mars 2010

Gratulerer med dagen, Katherine!!! :-)

Vår kjære Katherine fyller 8 år i dag!

Hjertelig til lykke med dagen!

 Verdens kuleste 8-åring;
Katherine Montana ;-)

 I ettermiddag blir det bursdagsfest med alle klassevenninnene dine, 
og temaet for festen er favoritten din; Hannah Montana :-)

Gjett hvem som sitter på sengen sin og spiller gitar
og ser på denne plakaten på veggen? :-)

Vi håper du får en kjempeflott dag!

Bursdagsklem fra
pappa, mamma
 Balder, Sofus og Sofia

***

17 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Milli og jeg har også lyst til å gratulere Katherine med dagen:o))) Ha en super bursdag Kathrine!!!

Gry Viola og Roxie sa...

GRATTIS MED 8 ÅRS DAGEN! HÅPER DU FÅR EN KNALL DAG!!
HILSEN OSS HER I SKIEN
ROXIE HILSER EKSTRA TIL DEN STORE FLOTTE JENTA! ROXIE LIKER ÅSSÅ Å SE PŨHANNA MONTANA NÅR DET ER PÅ TV!!

Marianne sa...

Gratulere med dagen Katherine!!
Håper du får en kjempe fin dag! Det selskapet ditt hørtes spennende ut, tenk å ha "Hanna Montana" som tema!!

Kos deg masse!!

Daniel sa...

Gratulerer så mye med dagen Kathrine!

Du er kjempestilig, ortlig rocka!
Lykke til med kjøkkenhagen også.

Håper dere får ein fin dag.

Klem fra Mira.

Mira sa...

Ops, sånn går det når noen har tyvlånt pc, en.

Hils Kathrine og si det hadde vært morro om ho hadde tatt seg ein tur på Daniels Blogg med ein kommentar!

Klem fra Daniel og Mira.

Elisabeth sa...

Grattis med dagen :o)

Anonym sa...

Gratulerer masse med dagen din Katherine!! Stor klem fra meg:))

Ingun sa...

Gratulerer med dagen. Leser litt nedover her. Har hatt det rimelig hektisk en stund, men allt roer seg heldigvis. Så heldige vi er som har så flotte barn. Din jente fra Chile og min fra Kina. Takker hver dag jeg for ungene mine.
Ha en flott feiring med Hanna Montana;-))

Nøve sa...

Gratulerer såååå mye med dagen :o)
Kos dere!

Nalle sender med en nuss idag ;o)

Anonym sa...

Gratulera med dagen!kos dåke masse klem Lisen

T :-) sa...

GRATULERER så mye med 8-års dagen din Katherine!! Håper du får en flott dag! :-)

Luna sa...

Gratulerer med dagen, Kathrine!! hilsen Marte og Luna! ;)

Nina og Bonnie sa...

Gratulerer med den store dagen, Kathrine!!! :))))

Nå er jo selskapet over og jeg regner med det var moro.

Stor klem fra Charlie og Nina

Anne (Moseplassen) sa...

Gratulerer med datteren, og gratulerer til datteren, tenker dere hadde en finfin dag i går :)

Irén sa...

Tusen, tusen hjertelig takk, alle sammen! Katherine var småtrøtt, men kjempeglad i morges.

"Eg er glad inni meg ennå eg, mamma. Det var så gøy i går!"

Dét gleder et mammahjerte å høre. Vi hadde det virkelig alle tiders kjekt i går i besøket, både store og små. Mat, kaker, gaver - alt som hører med og mer til gjorde det til en flott fest.

Musikk og dans i to etasjer var livlig og morsomt. Også ble det litt "tatovering" på samtlige jenter. Tatoveringspenner (fra en klassevenninne) var en super gave visstnok :-)

Jenteflokken på 13 ble hentet fra skolebussen av pappa Steffen - og det var faktisk et syn i seg selv, hehehe

Nok en gang: Tusen takk for koselige hilsener! Kansje får jeg laget et innlegg med litt glimt fra feiringen :-)

Hilser MASSE fra Katherine!

Klem,
Irén :-)

Anonym sa...

En bamseklem gjorde godt:) Og her kommer en i retur til deg. Har forstått at feiringen var fin og at Katherine storkoste seg. Håper dere får en flott helg også så prates vi mer seinere.. Jeg er sakte men sikkert på vei tilbake til normal tilværelse.
Stor klem fra meg!

Nøve sa...

Det var gode ord fra ei lita jente som varma ett mammahjerte, tenker jeg!

Related Posts with Thumbnails