torsdag 25. mars 2010

Helt imponert!!!

Heisann!

Jeg fikk nettopp en e-post fra Katherine sin lærer om Uggdal skole sin innsats til støtte for innsamlingsaksjonen "Hjelp barna!". I skrivende stund har de samlet inn hele 3282,- kroner! Og mer er på vei. Jeg er helt imponert og rørt over innsatsen!



Pengene kommer godt med, og vil gå direkte til barnehjem som ble rammet av det kraftige jordskjelvet i Chile 27. februar 2010.

Blir du inspirert av hva denne 
barneskolen har klart? 

Støtte kan betales inn til Chile-klubbens innsamlingsaksjon. 
Kontonummer og info finner du HER!



Oppdatering fredag 26. mars, kl. 15.25:



2. klasse (noen få elever mangler) foran Tysnes sparebank i Uggdal;
Katherine holder boksen med de innsamlede pengene

I dag gikk 2. klasse på Uggdal skole stolt
til banken med pengene.

 Totalt ble det 3657,- kr.

Kjempeflott! :-)

6 kommentarer:

snorredimma sa...

Å, men så flott!!! Dem er jammen flinke. Tipper Katherine er stolt av skolen sin, nå. ;o)

Nina og Bonnie sa...

Dette var jammen flott gjort av en liten skole. Så moro!!!

Se det nytter å hjelpe, selv i det små. :-))

Gry og Millis blogg sa...

KJEMPEFLINKE!!!!!

Luna sa...

Enig - kjempeflinke!! :)

Anonym sa...

God morgen vennen!
For en herlig hilsen fra deg <3
Du skryter så fælt at jeg rødmer helt her jeg sitter. Tusen tak:)
Kjempeflott gjort av klassene. Deilig å se at folk engasjerer seg, uansett alder.
Og du - vi har fremdeles et gjesterom så her er det plass;) Bare å komme en tur det.
Ja nå har jeg helt sommerfugler i magen. tenk at det faktisk kan skje noe dette året. Men må være litt realist også da og ikke glede meg for tidlig. Men det kan skje:)
I dag våknet jeg kvart på seks. Tusler rundt med kaffekoppen i ånda og nyter stillheten. Nå slapper jeg av og det er så deilig! Gleder meg til noen fridager, selv om jeg skal jobbe litt til først.
Håper dere får en flott påske, og så må du kose deg masse med din skjønne familie. Vi prates nok på FB ja;)
Ha en flott helg vennen!
God klem fra meg!

Anonym sa...

Glemte forresten...
Dersom du har tid og lyst en gang. Du kan ikke hjelpe meg med en header vel? Synes headeren din er bare så utrolig flott. Kunne godt tenkt meg noe liknende selv, men der stopper kunnskapene mine gitt. Men bare hvis du gidder altså.
Klem igjen:)

Related Posts with Thumbnails