fredag 16. januar 2009

Tiltakslyst alene er visst ikke nok

Tenk - det har skjedd - tiltakslysten er vendt tilbake etter et smule fravær... Tiltakslysten når det gjelder hobbysysler vel og merke.

Jeg har lyst til å male igjen, skape noe, lage personlige gaver. I min iver inntok jeg kontoret og slepte fram den stooore og tunge hobbykassen min. Hadde så lyst å male noe, men hva har skjedd? Malingen i alle glassene er størknet!?! Tenk dere nedturen da. Der sto jeg, ivrig som en liten unge på julaften, og så kunne jeg ikke sette igang... Ikke bare å hive seg i bilen for å kjøpe nye malingsglass heller. Finnes ikke butikker på denne holmen som fører hobbyprodukter :-(


Bildet er lånt hos Clas Ohlson

Hobbymalingen har ikke vært i bruk på minst fire, kanskje fem år, så det var vel ikke så rart at det hele hadde størknet... Hmmm... Her må det planlegges tur til hobbybutikk snarest! I høst skrev jeg et innlegg om savnet etter det å skape noe. Viste noen ting jeg laget "for hundre år siden". Jeg får nøye meg med de så lenge, til jeg får fatt i materiell :-)

Lurer litt på å gå i gang med akrylmaling istedet for ren hobbymaling. Vi får se. Har iallfall konkrete planer for hva som skal males. Gleder meg allerede :-)

God helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails