mandag 2. februar 2009

Konkurranse - stem i vei!

Inne hos en av de andre bloggerne, Lappevennen, foregår det nå en fotokonkurranse hvor Balder er med. Bilde nr. 15 og 16 viser godgutten vår. Men de andre er minst like flotte - og mange av bildene er utrolig bra!!! Her må det øves med kameraet :-)

Temaet for konkurransen er "I farta". Blir mange artige bilder med det temaet, men helt enkelt har det ikke vært...

Bilde 15

Uææhhh, den pinnen er DØD!..Balder "i øøhh..lufta?"





Bilde 16

Jeg har han!...jeg har han!...Balder " i farta!"





Klikk deg inn da vel, og stem i vei. Det står forklart inne hos Lappevennen hvordan en stemmer. Enkelt og greit via e-post. Måtte den beste vinne :-)


PS!

Mine favoritter er faktisk bilde nr. 1 og 2, men ikke si det til Balder, hehehe...


***

3 kommentarer:

Nøve sa...

Hei du!
Du har noen fantastisk fine bilder! Ikke bare i farta bildene, jeg har vært her og smugkikka tidligere også, skjønner du ;o)

Irén sa...

Neimen, tusen hjertelig takk! Veldig koselig å høre. Bare smugkikk alt du lyster!!! Bare koselig med besøk :-)

snorredimma sa...

Her er jeg også stadig vekk - elsker å se på alle dem flotte bildene dine av like flotte og spennende motiver hveeeer gang.....

Related Posts with Thumbnails