søndag 21. februar 2010

Innom som snarest

Heisann!

Lite blogging for tiden gitt. Lite på internett i det hele tatt. Er liksom ikke i bloggelune for tiden. Det er så mange tanker som svirrer, også ble ikke denne perioden helt som forventet. Sjømannen i huset kom og gikk før vi fikk sukk for oss. Knappe seks dager ble det hjemme denne gangen før han måtte pakke og reise igjen. Det ble litt rart kan du si. Litt sånn; Var han egentlig hjemom en tur, eller?

 En av rosene i den flotte buketten jeg fikk av min kjære til Morsdag/Valentin-dag

Min kjære har fått ny jobb; Gratulerer så masse! Men, eh, det gjorde altså at turnusen ble helt snudd på hodet. Fordelen er at han får være hjemme på Katherine sin bursdag i neste måned. Snuppeline fyller hele 8 år 18. mars. Stor stas at pappa kan feire dagen med oss :-)

 Fargesprakende lilje - nydelig :-)

I grunnen flere begivenheter å feire i mars, men det kommer jeg tilbake til. Kjenner at det skal bli godt å innta sofakroken med krimboken jeg holder på med, slappe av og ikke måke mer snø i kveld. I dag har det virkelig LAVET ned, så det blir nok mer måking i morgen.

Det hadde nok blitt oversvømmelse
om alt dette hadde vært regn ;-)

Fortsatt god søndag, 
og ha en fin uke!


6 kommentarer:

Nøve sa...

Ja, kanskje det er bra det kommer ned som snø likevel, Irèn!
Du har tatt fine bilder som vanlig. Blomstene liver opp.
Og du har veldig god trening på fokuseringen!

Ha ei fin uke!

Marianne sa...

Huff for et væær ja!! Snør ned vi og, og nå kommer i tilegg sørlandets verste snømånde nemlig MARS! Så et par meter til nå, så burde vi jo være fornøyde!

Kjempe fine blomster, men de hjelper kanskje ikke å mye når du blir sittende alene igjen..Dere får glede dere til bursdagen til kati da!! natalie har bursdag den 16 mars...å gavene er alt kjøpt inn!

Gry og Millis blogg sa...

Åh, Irèn, så utrolig deilig å se blomsterbildene dine. En bitteliten stund latet jeg som om jeg var "inne i" våren:o)

Anonym sa...

Fine bilde du har tatt!lengter etter vår og sommar;-)

Anonym sa...

Fine bilde du har tatt!lengter etter vår og sommar;-)

Anonym sa...

Hei vennen!
Hvordan går det med deg? Har vært ganske stilt ja. Grattis med mannen. Hyggelig at han har fått ny jobb da, men skjønner godt at det kan bli trist når han er så mye borte. Men godt at han er hjemme til lillejenta sin bursdag. Da vet jeg en som blir glad:) Tenk - 8 år allerede..
Nydelige blomster du har fått. Jeg fikk blomster av kattene:) Og gulløredobber av min kjære. Vi har jo bryllupsdag også på valentine så litt ekstra blir det på meg;)
Ha en fin dag Irèn. Håper det har slutta og snø hos dere.
God klem fra meg!

Related Posts with Thumbnails