fredag 26. februar 2010

God helg :-)

Så vidt innom for å ønske deg en riktig god helg!

Jeg hentet Katherine på skolen i dag, siste dag før vinterferien. Stemningen sto i taket og det var et mildt sagt fargerikt syn som møtte meg da jeg gikk inn på skolen. De tre siste timene var det karneval der i dag. Katherine kom trippende mot meg i knallflott og flammende rød Flamenco-kjole med ditto sko (gave fra farmor og farfar etter ferietur i Spania).

Småfrøkna hadde fått med seg sminke også, og hadde knallrød trutmunn og sjokkrosa øyenskygge, hehe Bare så synd jeg ikke hadde kameraet med meg... Så bar det avsted på helgehandling. Vi hadde lyst på noe skikkelig HOT til middag i dag, så da ble det hjemmelaget Chili Con Carne *nammm*

Avrunder dette lille innlegget med nyfunnet, diggbar (for meg) musikk. Jeg så en episode av C.S.I. NY her hin dagen, og da var det et band som spilte underveis i episoden. Jeg falt umiddelbart for stemmen og sounden, så her har dere TRAIN, med Pat Monahan som lead singer (for å si det på godt norsk :-)

 



Vinterferien tar vi dag for dag på sparket siden verden ble snudd på hodet da sjømannen mønstret på skuten igjen... Tenker nok vi skal kose oss masse lell :-)

God helg!

4 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Kjekt å høre fra deg selv om det ikke er mye å skrive om bestandig. Ops.. er vist lenge siden jeg også har skrevet på bloggen min. Skjerpings i helgen her.

Så moro Kathrine har det på skolen, karneval og greier. Du skulle tatt bilde med mobilen, vet du.

Ha en riktig god helg, dere også!!!

Nøve sa...

Stikker innom i full fart for å ønske deg og dine ei god helg :o)

Gry Viola og Roxie sa...

God helg til dere åsså! Vi er ferdig med vår vinterferie! Kos dere masse i deres! Her er det meldt knall vær til uka!! Håper dere åsså får knall vær!
Skal hilse masse til Balder fra Roxie!! Roxie visker meg i øre at jeg må sende en nuss fra henne på nesa til Balder!!

Kos dere masse i vinterferien!!

Irén sa...

Hei, hei jenter!

Koselig at dere svinger innom :-) Vinterferien har startet med at skydekket sprekker opp så solen skinner!!! :-)))

Nina, skulle gjerne knipset med mobilen, men den er smikk full, så her må det ryddes opp og overføres til ekstern disk.

Balder koser seg og nusser ivrig tilbake til Roxie!

God helg-klem til både to- og firbeinte fra alle oss på Anderstunet :-)

Related Posts with Thumbnails