mandag 18. januar 2010

Balder opp og ned i mente :-)

Yohooo! En hel uke siden sist, nei og nei... Det er kjekt å kunne fortelle (til dere som ikke vet det) at jeg ble friskmeldt da matmor tok meg med til kontroll hos veterinæren på torsdag!!! Yippiiii!!! :-)))


At jeg har slikket sånn på såret etter kanylen fra narkosen at jeg har fått et stygt sår på foten - det trenger vi ikke snakke så høyt om. Matmor smører såret morgen og kveld, så det blir nok snart bra, hehe

Da lar jeg matmor sine bilder tale mer eller mindre for seg. Enjoy! :-)


Altså - jeg VIL opp her jeg!

Ikke noe problem å komme seg opp der vel. 
Hva trodde du matmor???
Whooops! Der var det visst litt dypere... ehem...

I grunnen greit at matfar har brøytet veien :-)

Ble litt giret jeg nå...
Er det noe action her borte eller? Unna vei!!!

ACTION!


 




 
Groarrr... god gnagepinn det her!

STOLT!

Hva? Skal vi inn alt nå?!?!? Er jo nettopp gått ut jo!
(For 3 timer siden...)

Ja, ja - det var litt slitsomt å kave i den dype snøen. 
Kanskje like greit å få seg en matbit og liten hvil.

Foressten - det var en ting til før jeg tar en dupp:

Gratulerer med vél overstått i går,
"onkel Ken Martin"!

Det er lillebroren til matmor. Han leker masse med meg og Katherine når han er på besøk. Matmor sier at "onkel" sikkert må hvile litt før han kommer på besøk igjen. Var visst på guttetur i fjellheimen i helgen. Vet ikke helt hva det er, men tror nok han hadde det kjekt :-)

12 kommentarer:

snorredimma sa...

Så mange herlige bilder!! Spesielt der hvor han hopper av glede da han leker med pinnen....Sånne bilder får aldri jeg til...:-(

Finta at gutten er bra igjen, og såret på armen blir nok bra det, også - tar bare litt tid!!

Mira sa...

Godt å høre at du er i form Balder.

Skulle gjerne rufsa deg litt i pelsen, og gitt deg ein god klem.

Anonym sa...

Ein nydelig hund!dåke har,ha ein fin kveld

Gry og Millis blogg sa...

Matmor er skikkelig flink til å ta bilder Balder!!!!

Også er vi jo kjempeglade for å høre at du er friskmeldt og klar for nye eventyr igjen:o) KJEMPEBRA!!!!!

Nøve sa...

MAKAN til kjekkas som deg Balder,finns ikke! Så spretten og flott. Du liker snøen du også :o)

Vi tar noen hoppesprett til ære for deg, godt at du er frisk igjen :o)))

Nina og Bonnie sa...

Grattis, grattis, grattis med Balder. Så deilig å slippe å dryppe øynene hele tiden. NÅ ble jeg glad. Ser ut som han feirer i snøen. :)

Og sååååå mange fine bilder du har tatt. Du er jo proff!!!!!

Merete sa...

Flott å se hvrdan han koser seg

Gry Viola og Roxie sa...

Så bra at du er frisk igjen Balder!!
Mange flote bilder matmor har tatt av deg!! ( Du er skikkelig kjekk altså!!)
Nuss på nesa til deg Balder fra Roxie!!

Anonym sa...

Så herlige bilder!!! Og så glad jeg ble nå som Balder er friskmeldt.
Formen her er stigende:) Og det er deilig. Nå håper jeg at jeg har fått dosa mi for en god stund fremover. Sitter og ser på filmen Twilight nå, og jeg er fullstendig fascinert. Hadde aldri trodd at vampyrer kan være så snille og kjekke jeg;)
Ha en fin dag i dag.
Stor klem fra meg!

Hans sa...

Mange fine bilder og det manglet heller ikke på glede hos Balder, ser nesten ut for at han skal fortelle alle at øyet er bra igjen.

Dixie sa...

Så kjekt at Balder harr blitt frisk igjen! :D Kjempefine bilder! :)

Elisabeth sa...

Det var kjempefine bilder du hadde tatt av han. Også var jo fotomodellen så fotogen :o)

Related Posts with Thumbnails