lørdag 15. august 2009

Hei!

Du, jeg orker ikke stå opp for å hilse. Er det greit eller?


I dag har jeg fått lov til å leke bittelitt ute siden feberen har gått litt ned. Jeg føler meg i grunnen ganske Hot! ennå jeg. Men det er sikkert siden jeg er en flott ung mann? Matmor sier det er fordi jeg ikke er feberfri ennå. Tror ikke hun vet helt hva hun snakker om ;-)


Sofus, Sofia og Balder; første gang de møttes


En tur til hun der dyrlegedamen dagen etter bursdagen min var ikke helt i planen. Liker ikke at de stikker. Spesielt ikke der bak... Fysjom! Kniper meg på de der kjertlene der bak også... Urkh! Klippet klørne mine fikk jeg også. Det var i grunnen litt godt. Matfar glemte det visst før han dro på jobb sist. (Matmor tør ikke klippe klørne mine etter at hun klippet meg så jeg begynte å blø. Da hylte jeg så matmor ble helt bleik).


Her er jeg med lillesøsteren min, Sofia.
Hun er litt morsom med den hvite haletuppen.



Tror dere ikke jeg fikk en nål i tårekanalene mine også? Sprøytet inn noe vann til det begynte å renne fra nesen min. Ekkelt var det, men heldigvis fikk jeg sove litt når de holdt på. Egentlig ville jeg ikke sove, så hun der stikkedamen holdt på å gi opp siden jeg ikke sovnet skikkelig. Da fikk jeg iallfall oppmerksomhet. Matmor sier jeg er veeeldig glad i det. Men altså - ikke fra hun der stikkedamen...


Sofus og jeg er ikke bare brødre.
Vi er bestekompiser
også!


Matmor gir meg deilig baconpostei morgen og kveld nå, også får jeg mye kos. Hun sier baonposteien gjør meg veldig godt. Men jeg lurer litt på hva den runde tingen hun putter inni posteien er for noe? Baconposteien er god den. Mye bedre enn de pillene med leversmak dyrlegen sa hun skulle gi meg. De luktet ikke noe godt en gang! De får hun ikke i meg nei! (Matmor sitter og ler litt? Hmm.. snodig...)


Gutta hviler i stereo!


Nei, jeg tar meg en hvil jeg. Blir så fort sliten for tiden. Skjønner det ikke helt... Men det blir sikkert mye bedre over helgen. Det tror matmor også.


Er det mulig å få litt fred her nå?
Du bråker sånn med den knipsingen, matmor!


Småsøsknene mine, kattene Sofus og Sofia, koser ekstra mye med meg nå for tiden. Vi krangler litt innimellom, men mest så har vi det veldig gøy sammen. Matmor sier jeg er en snill og flink storebror. Det tror jeg hun har rett i :-)

Uskyldig trio tatt på fersken oppå sengen


Matmor sier jeg må takke pent alle de som har ønsket meg god bedring:

Tusen takk, og god helg!


Hilsen Balder :-)



PS!
Dette innlegget er inspirert av Lappevennens innlegg hvor Mira har ordet!


***

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig innlegg Irèn, og herlige bilder. Utrolig søte alle tre.
Morsom måte å skrive på også. Har selv gjort det en gang, da jeg hadde et innlegg om nabokatten Truls:)
Fortsatt god bedring til Balder.
Ha en flott helg.
Klem fra meg!

Nøve sa...

Godt å høre fra deg,Balder!

Hils mor di og si dette er hva jeg mente - ho er veldig god til å skrive ;o)

Irén sa...

Nøve: Da matmor fikk vite hva du skrev ble hun litt rar i ansiktet. Rød liksom, men hun smilte også! Tror hun ble glad jeg :-)

Takk for at du er innom. Både matmor og jeg synes det er veldig kjekt :-)

Irén sa...

Elin: Tusen takk! Husker godt innlegget Truls la inn ;-) Bloggen din er veldig trivelig å besøke. Gleder oss hver gang vi ser der er nytt :-)

Balder er klart bedre. Holder på med siste halvdel av kuren nå, og det ser veldig bra ut!

Klem tilbake :-)

Related Posts with Thumbnails