mandag 17. august 2009

Skal det være en utfordring?

Denne utfordringen har jeg funnet hos Alt godt. En blogg jeg liker godt å besøke. Damen er kunnskapsrik og skriver på en fengende måte :-)

Fire jobber du har hatt:

1. Grafiker

2. Instruktør (A. Ill.)

3. Mac-operatør

4. Kioskmedarbeider/turistinfo


Fire filmer du ser igjen og igjen:

1. Ice Age (Eneren!)

2. Tre nøtter til Askepott (Julefilmen sin det :-)

3. Fjols til fjells (Klassiker!!!)

4. Action/thriller (kommer ikke på noen i farten).


Fire steder du har bodd:

1. "Hødden" (i Bergen)

2. Fyllingsdalen

3. Salhus

4. Tysnes


Fire tv-serier du ser igjen og igjen:

1. CSI (den originale)

2. Top Chef/Hell's Kitchen

3. Brothers & Sisters

4. Frustrerte fruer


Fire steder du har vært på ferie:

1. Gran Canaria (Én gang var nok!)

2. Kreta

3. Tokyo

4. Norge! ( Ingen nevnt, ingen glemt ;-)


Fire websider du sjekker "daglig":

1. Tysnesingen

2. BT

3. Fjesbok

4. Bloggevenner (se blogglisten min)


Fire favorittretter:

1. Kylling Cordon Bleu

2. Lasagne

3. Grillet fisk/hvitt kjøtt

4. Risotto


Fire steder du heller ville vært nå:

1. Bergen (Norge, hehe)

2. Puerto Varas (Chile)

3. Hiroo (Japan)

4. Vancouver (Canada)


Tar du utfordringen? :-)


Ønsker deg som leser en fin uke!

Hilsen Irén


***

3 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Hei Iren! Takk for du tar deg en tur inn om bloggen min også.

Ser vi har samme smak i TV-serier. Følger slavisk med hver tirsdag og onsdag på TV2. Men utfordringen den må jeg tenke på, det var mye å huske for å skrive den.

Irén sa...

Hei på deg, Nina :-)

Kom igjen da vel - det er bare å kopiere teksten inn i et nytt innlegg, endre til dine svar. Og voilá! :-)

M sa...

Hei Iren!
Endelig kom jeg inn på bloggen din!
Jeg har ikke fått lagt deg til Bloggedamer40+ fordi jeg ikke kom noen vei når jeg trykket på bildet ditt.
Jeg oppdaterer så snart jeg kan!
Og håper at du kommer innom min personlige blogg også!
Klem, M

Related Posts with Thumbnails