fredag 14. august 2009

Glimt

Grågåsen trekker sørover i lange rekker.
Sommeren er visst på hell...



Fascinerende...


En liten kveldstur med pasienten, Balder.
Feberen er på vei ned. Godgutten vår kommer seg :-)


(Note to self: fokuset burde vært på Balder, ikke bakgrunnen. Oh well! )


Grågåsen trekker sørover, som sagt. Da jeg var ute med Balder i kveld, var det et friskt og uomtvistelig høstlig drag i luften. Klar, stjernestrødd himmel med måneskinn fra en måne i ne. Stille og fredelig. Balder og jeg koste oss.



God helg!


***

9 kommentarer:

Nøve sa...

Bildene gjorde seg bedre her enn på Facebook ;o)

Litt vemodig med grågås og høstlig drag, bare 7c her nå i natt, men høsten er da egentlig fin :o)

GOD HELG!
Stor klem til Balder!

Irén sa...

Koselig med hilsen i natten :-)

Har nok behandlet bildene her en smule i Photoshop ifht på Fjesbok.

10 kjølige grader her vest kl. 01.08. Hmmm... er visst på tide å finne loppekassen.

Balder hilser masse tilbake! Han elsker oppmerksomhet, vet du :-)

*Klem*

snorredimma sa...

Det var virkelig fine bilder...men nå er det visst noe jeg ikke har fått med meg...Balder og feber??

10 grader er vel litt for kaldt nå på sen-sommer'n....kjedelig...

God helg og god bedring til Balder

Irén sa...

Tusen takk :-)

Balder ble syk i forrige uke. Gradvis verre og verre; slapp og sjanglete og stigende feber. Natt til mandag var han helt elendig. Lå bare og tevet hele natten, stakkar. Litt skremmende...

Da bar det rett til dyrlegen som fant at han hadde en kraftig infeksjon i kroppen. Mistenkte Borreliose, men det ser ut til at han går klar den elendigheten denne gangen. Medisinene hjelper, så han er mye bedre nå! Skulle vært på Facebook vet du. Det er der det har stått om han ;-)

Gry Viola og Roxie sa...

Så fint at det går bedre med Balder!! Ikke noe morro når dyr og mennesker er syke!!
Lurer litt på om jeg skulle gjøre som grågåsa og trekke nedover? Nei da høsten har nå sin sjarm den åsså da!! Men synes at det har blirr litt for fort kaldt igjen i år!! Men det kan jo henne at det kommer mer varme?
Ha en fin helg!!

Stor nuss på nesa til Balder fra Roxie!!

T :-) sa...

Flotte bilder Irén! Men litt trist det de forteller. Men som Nøve sier. Høsten på sitt beste er jammen den flotteste årstiden. tror jeg... Jeg liker dem egentlig alle jeg, de har hver sin sjarm.

Huff blir jeg nødt til å droppe prinsippet mitt om å holde meg unna Fjesbok? Er visst mye som skjer der...
God helg!

Marianne sa...

Jeg GLEDER meg til høsten...er vel et av de få menneskene i norge som ikke liker sol og varme...meg og kevin tror det er fordi vi er ekte innfødte vikinger fra vest landet..hehe..

Så bra at Balder er på vei i god form igjen....

snorredimma sa...

Irèn: Jeg har jo fjebok, men er sjelden innpå der. Må visst skjerpe meg der....Jeg syns det er trist at sommeren nærmer seg slutt, men høsten er også fin...da liker jeg å dra på fjellet..utrolig deilig å gå i fjellet på høsten og så er det så flotte farger....Godt for både kropp og sjel...og ikke minst...de store myggene er borte!!

Irén sa...

Takk for koselige kommentarer jenter!

Synes høsten er flott jeg. Faktisk den årstiden jeg liker best. Frisk og klar luft, nydelige farger som må nytes siden de varer så kort. Også er det tid for kos og hygge innendørs med levende lys og fyr påpeisen (etterhvert).

For ikke å snakke om turer i skogen og til fjells (hadde nå bare foten min blitt bra igjen).

Tove: Det er bare å "krype til korset": Fjesbok next! Nå har jeg funnet Camilla der også. Riktig så koselig å "treffes" også utenfor bloggene :-)

God helg jenter!

PS! Balder har fortsatt feber, men ikke så ille!

Related Posts with Thumbnails