onsdag 11. mars 2009

Innom...

En liten sving innom for å si hei og tusen takk for gode ord, omtanke og oppmuntring! Det setter jeg stor pris på! Har lyst til å dele et fint dikt med dere. Kjenner dessverre ikke kilden, så om jeg trør noen på tærne (krenker rettigheter), er det bare å si i fra!




Det beste ved et vennskap

er ikke en utstrakt hånd,

heller ikke et vennlig smil

eller gleden av å være sammen;

Det er den inspirasjonen

som kommer til deg når du

oppdager

at en annen har tro på deg

og er villig til å gi deg sitt

vennskap





(Klikk på bildet for å komme til siden hvor det er lånt fra).



***


PS! Har visst hatt ettårsjubileum som blogger. 17. februar var "den store dagen". Hmmm... får komme tilbake til det, og en del flere ting. Senere :-)




4 kommentarer:

Marianne sa...

Hei Iren...der var du innom igjen!
Kjempe fint stykke om Balder i islandshunden, det er så mye gøyere å lese sånt når man føler at man kjenner de.

Anonym sa...

Hei vennen!
Så utrolig fint dikt. Og så glad jeg ble for å se et livstegn fra deg. Håper alt står bra til med deg og at ting begynner å bli litt bedre.
Stor klem fra meg!

Unknown sa...

Hei :)
morsomt at du ville bli med i trekningen på siden min - og for et fint navn du har :)
Har nå kost meg med å lese litt på din blogg - du tar veldig fine bilder. Det av "pinnsvinet" som titter frem fra snøen var kjempefint!
Ha en fin dag :)
Hilsen Hilde Iren

Lena sa...

Da dikte der e kjempefint (:
Og bare sånn til info :
Eg har da på plakat her på romme mitt, å der står da under diktet att det er Ralph Waldo Emerson som skrev det ;)

Related Posts with Thumbnails