søndag 17. februar 2008

Inspirasjon og lengsel etter "noe"

Heisann! Etter å ha lest langt og lengre enn langt på den ene bloggen etter den andre, har jeg funnet at tiden er inne til å bidra på verdensveven i form av min egen lille blogg. Ser at det kan bli en utfordring og to for å finne ut av alt sammen. Tags og koblinger og jeg vet ikke hva... Men når jeg ser at andre får det til - ja, så må vel jeg også finne ut av det. (Om noen skulle finne på å komme med gode råd og tips underveis, vil de være svært velkomne :-)

Bloggene jeg stadig leser handler mest om interiør, hobby og lignende. Design, grafisk, interiør, fotografering, tegning og maling - dette er bare noen av interessene mine. Men jeg er liksom gått litt lei. Har så lyst til å finne på noe "nytt", men vet ikke helt hva. Kanskje litt blogging kan være med til å få gløden tilbake? Det er så kjekt å skape noe, prøve nye ting, ta fatt på utfordringer. Jeg holder på med et stooort prosjekt: 2-3000 bilder skal inn i en serie med album á la scrapbooking (light). Det er bilder fra en spesiell reise som jeg nok vil fortelle mer om siden. Tips: jeg ble mamma, og storken fikk litt hjelp av fly...

Sånn avslutningsvis, et lite bilde av en annen jeg er veldig glad i her, vår kjære Islandshund Balder. Er han ikke flott? Han blir hele fire år til høsten, og er en herlig rampegutt som er verdens beste familiehund, og leken som få. Kan ikke bli bedre tror jeg :-)




Takk for meg så lenge. Jeg må surfe rundt og studere blogg layouts og sånn :-)





Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails