onsdag 20. februar 2008

Vår i emning?

I dag klarnet været opp utover dagen slik at det ble en riktig fin dag. Solen varmet på vinterbleke kinn og det var nesten så en fikk litt fornemmelse av vår. Snart skal jeg ta en våronn i det relativt nyanlagte steinbedet i hagen. Utover våren og sommeren vil det blomstre slik igjen (det er bare å håpe at diverse stauder har overlevd denne gangen også)



Må si jeg gleder meg til å nyte blomstringen igjen. Til tross for at jeg faktisk er glad i både høst og vinter. Kanskje denne lengselen etter vår denne gangen har noe med det at jeg er blitt mamma å gjøre? Ikke noe er som å se et strålende barnesmil, henrykt over et jorde fullt av blomkarse, eller synet av den første sommerfuglen i fri flukt... Ja - jeg gleder meg til det våres! :-)


PS!

Det går stadig bedre med Balder. Han "nyter" medisinøkten morgen og kveld. Tablettene er godt innpakket i baconpostei...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails