torsdag 3. september 2009

Kom igjen nå, matmor! *smask*


Et aldri så lite livstegn i påvente av nye innlegg som er på gang ;-)

Som noen av dere vet går det i mye trening for tiden. Pilates, behandling og trening hos fysioterapeut og egentrening hjemme. Skal visst i gang med sjokkbølgebehandling også. Høres nesten litt skummelt ut. Godt det er ankelen og ikke hodet da, hehe

Alt dette tar jammen meg på gitt. Flatet ut på sofaen for å slappe litt av i ettermiddag. Jeg fikk ikke ligge i fred så veldig lenge før Balder-gutten syntes at nå var det nok... DA var min kjære på pletten og knipset, da.  Hvorfor har han ikke fremme kameraet ellers da??? Hrmfh!!!


Kom igjen matmor! Jeg vil ha kos!!! Også vil jeg leke! Nå!!!

(Håper all treningen bidrar med litt bonuseffekt i form av et mindre midjeomfang. En kan jo håpe iallfall *gliser*)

Folkens! I morgen er det fredag: HELG!!! :-)))



Hilsen Irén
- som er steikande glad i Balder (som Kati ville sagt det! hehe)
PS! 
Kommer til å lage et innlegg med en liten oppsummering fra Chile-treffet. Kort sagt: Det var kjempekjekt! :-)
***

8 kommentarer:

Evy sa...

Hei!

Balder ser virkelig glad ut i mammaen sin. :-)

klem Evy

Nina og Bonnie sa...

Morsomt bilde, Iren. Klart matmor ikke skal ligge der alene.

snorredimma sa...

Balder er nå en riktig kose-gutt!!

Gry Viola og Roxie sa...

Så flink balder er!! klart han må kose i sofan sammen med mat mor!!
Ha en fin helg!!

Nøve sa...

Det var ett artig bilde :o)
God helg til deg og dine!

Torill-e sa...

Hei hei Kjære Iren
Måtte innom den hyggelige siden din, og hvert besøk får meg mer og mer til å nærme seg ungenes store ønske - EN HUND.
Han er herlig han Balder :)
God helg til dere!

Orlaug sa...

Hei på deg!
Takk for koseleg besøk hjå meg.
Kjekt med nye bekjentskap på bloggen.
Balder er kjempefin....og god ven med pusane,ser det ut til......me har tre border colliar...er visst lenge sidan eg har vist dei på bloggen.
Driv med sau og der er dei heilt uunnværlege....to av dei, iallfall.
Den tredje har ikkje skjønt det med gjeting.
Ha ei fin helg!!

bestao Wigdis sa...

Hei.
For ei herleg kosestund:-) Ha ei god helg.Klem Wigdis

Related Posts with Thumbnails