mandag 8. juni 2009

I dag, for ett år siden...

... hadde vi stor familiefest i anledning Katherine sin dåp. Seremonien var rørende og fin, et nydelig minne å ta med oss videre. Festen etterpå, med nesten hele storfamilien samlet, er så absolutt et flott minne! Både for liten og stor :-)

Katherine ved døpefonten


I dag er det altså ett år siden vi var i Uggdal kirke og vitnet den høytidelige handlingen. Kati var preget av stundens alvor, og mammaen hadde sprinkleranlegget på for fullt, hehe.

Jeg har omsider somlet meg til å lage takkekort, for det var ikke småtterier godjenta vår fikk i gave. I morgen går de i posten til dere som ikke bor i nabolaget. Mao de fleste...

Nok en gang tusen, tusen takk til alle dere som bidro til å gjøre denne festdagen til et fantastisk minne!


***


4 kommentarer:

Laila sa...

Gratulerer med 1 års-dagen for dåpen.

Og så må eg takke for tipset om melblandingen, skal ikkje sei det til nokon:)

Ha ei fortreffelig veke.

Laila

snorredimma sa...

Tiden går fort..;-) Veldig fint bilde av Kati der hun står og er såå stolt...og mamman var sikkert like stolt!!

Torill-e sa...

Koselig å lese om Kati sin dåpsdag.

Iren, du har fått laget en så utrolig flott bilde-header på siden din. Du er jammen flink :)

Ønsker deg og dine en nydelig helg.

Klem fra
Torill og familie

Anonym sa...

God morgen!
Først og fremst: tusen takk for gratulasjon. Det var en hyggelig (og fuktig) feiring.
Og gratulerer så mye med ettårsdagen litt på etterskudd. Tenk som den tiden går.
Det skjer faktisk en del rundt datoen vår om dagen. Et vennepar av oss som ble godkjent fem uker etter oss har fått tildelt distrikt. Jeg vet jo at det ikke følger noe køsystem, og at det fremdeles kan ta lang tid. Men det var akkurat som jeg våknet opp. Det kan faktisk skje hvilken dag som helst. Spennende!! Dansken fikk litt småhetta. "Vi har jo ikke noe ferdig". Trodde det var forbeholdt oss kvinnfolk å si sånne ting jeg;)
Kjempefint bilde av en stolt jente. Liker smilet hennes:)))
Ha en flott helg vennen. Håper været hos dere er bedre enn her.
Klem fra meg!

Related Posts with Thumbnails