lørdag 20. juni 2009

Hurra for deg...

...som fyller ditt år, for deg vil vi gratulere...

I sitt rette element, i skjærgården rundt Tysnes


Gratulerer med dagen til PAPPA
som er på jobb til sjøs!


Du er verdens beste pappa!!!
Veldig glad i deg!!!

Far og datter.
Kati er visst blitt pappajente :-)

Go'klemmer fra Kati til Pappa!
Savner deg og GLEDER meg til du kommer hjem!




Hilsen Kati




***


Hjertelig til lykke med dagen, kjæresten min!
Tenk - hele 40 år fyller du i dag,
21. juni 2009!


Hvem skulle tro det? ;-)

Min aller beste venn og Sailor,
med gråblå øyne og lunt smil sjarmerer du meg
stadig vekk i senk ;-)

Rolig og sindig er du,
men jammen er du litt av en skøyer også!
:-)


Jadda, jeg VET at du helst ikke vil avbildes på bloggen.
Men - vår datter ytret et STERKT ønske om bildehilsen.
Jeg var ikke tung å be, så får du heller ha jentene dine unnskyldt!
Sånn er det med dén saken! Hehehe ;-)


En sjøsyk Balder storkoser seg med matfar,
men er glad for at det nærmer seg fast grunn under potene!


Gutta Boys :-)





***

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen Steffen:)
Håper du får en fin dag med mye sol og solgangsbris!
Lykke til med feiring også når du kommer hjem:)
Takker igjen får trivelig helg hos dere!

Klem fra Eirin og Gunnar

Marianne sa...

Så koselig å få se HELE familien din Iren.....gratulere med dagen til Steffen!.....det var lurt av kati og mase seg til noen bilder ja....og så så flink hun var til å sende video hilsen til pappaen sin!

Anonym sa...

Steffen: Her er en hilsen lagt inn på et av de tidligere innleggene, men det er til deg:

irene sa...

Hei hå

Her kommer en hilsen fra Canada...

Gattis så mye med dagen store bror...

Hilsen Irene @ Rob

21. juni 2009 01:10

Geir-K sa...

Gratulerer sjef!

Related Posts with Thumbnails