fredag 4. juli 2008

Oppskriften på en vellykket dag...

Synes denne er så fin at jeg simpelthen måtte låne den. Tusen takk, Mita, håper det er greit :-)

Oppskriften på en vellykket dag...

Man tar:

1 kopp vennlige ord...
2 kopper forståelse...
4 ss tid og tålmodighet...
1 håndfull varm personlighet...
1 god porsjon humor...
Vei ordene nøye, tilsett forståelsen.
Bruk god tid og glem ikke tålmodigheten...
Blandes over ilden med den varme personligheten, men må ikke koke...
Hold temperaturen på 37 gr. og ha alltid humoren beredt...
Smak til med livets krydder...
Serveres i individuelle porsoner...

Lykke til...

Og med det ønsker jeg deg som måtte finne veien innom her en riktig god helg!

2 kommentarer:

Min Verden sa...

Hei Iren. Så hyggelig med kommentar og så fin blogg. Blåbærene så helt herlige. Jeg har ikke vært og sjekket om det har begynt å komme hos oss. Nydelig takløk og blomster. Liljene heter brannliljer - men det visste du kanskje. Rosen aner jeg ikke noe om dessverre. Hanne

Hilsen fra landet sa...

Ja det er et flott vers - veldig sant!

Related Posts with Thumbnails