tirsdag 10. februar 2009

Yippiiii!!! :-)

Fotokonkurransen, "I farta", er avsluttet inne hos Lappevennen, og tro det eller ei; Balder kom på førsteplass - OG sjetteplass :-) Dagens glade dette her :-) Egentlig gårsdagens, men da tenkte jeg visst ikke på å svinge innom for å se etter resultatet...

Klikk gjerne på lenken til Lappevennen for å se resultatene. Kjempeflotte bilder av vakre hunder - vinnere alle sammen :-)


TUSEN TAKK til dere som stemte på Balder!!!


1. plass




6. plass






Og her er den flotte premien Marianne (Lappevennen) har laget! Tusen takk Marianne :-)




Den skal behørig "klistres" ute på siden her :-)



Da er det bare til å glede seg til neste konkurranse som allerede er utlyst. Temaet er: "I sitt rette element"


***

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye!!!
Bildene dine var i en særklasse, du er en dyktig fotograf!
Det blir spennende å se hva du stiller opp med i neste konkurranse :o)

Irén sa...

Tusen takk Nøve :-)

Det er nok mer snakk om flaks enn dyktighet er jeg redd... *ehem*

Gleder meg til å se alle bidragene i neste konkurranse!

T :-) sa...

GRATULERER! Bildene dine var kjempefine og fart hadde de også :-) Og Balder i seg selv er jo nydelig.

snorredimma sa...

GRATULERER! Må innrømme at Balder var min favoritt denne gangen....

Marianne sa...

Gratulerer iren...tror faktisk at Balder var så og si alles favoritt denne gangen...tierene bare suste inn. Så det var en verdig vinner!
Takker for fine ord, men det er vel jeg som har mest glede av dette, så jeg må bare takke alle for at dere engasjerer dere!

Irén sa...

Tusen, tusen takk jenter :-)

Som sagt så synes jeg egentlig alle er vinnere. Så flotte hunder og varierte motiv :-)

Har sittet her og slettet omtrent hundre bilder i jakten på egnet motiv til neste konkurranse. En anelse prestasjonsangst ute og går? Hehe Nei, det er bare moro, og sånn skal det være :-D

Irén sa...

Oooops... også så artig grisestump! Mente ikke å glemme den altså. Synes den var morsom :-)

Related Posts with Thumbnails