mandag 8. desember 2008

Utfordring/quiz: 3 spørsmål om boligen din

God morgen!

Ja du leser riktig - både et nytt innlegg OG god morgen fra nattuglen (meg). Kom ikke her å si at jeg er forutsigbar da? Ehem - hvorfor får jeg en følelse av at jeg kommer til å møte meg selv i døren etter den der...? :-D



Aurora Borealis - fascinerende nordlys :-)

Anyway - jeg har rukket å surfe en smule etter at Katherine dro til skolen. Leste litt på en av bloggene jeg synes det er artig å følge - Ninas lille gale verden. Hun skriver så levende, tar flotte bilder og er superflink i hagen. Rett og slett en kilde til glede og inspirasjon :-) Hun utfordrer mammaen sin og andre som måtte ha lyst på en utfordring. Siden jeg har forvillet meg på nett en tidlig morgen kan jeg like godt ta utfordringen, so here we go:

1. Hva er du mest fornøyd med med boligen din?

Mest fornøyd med? Tja, si det? For de av dere som vet litt om huset vi bor i, så har det sin forhistorie for å si det sånn. Men det tar vi ikke her :-) Mannen skyter inn fra sidelinjen: Tett tak! (hihihi...) Vel, jo det er jo alltid en fin ting, men... Mst fornøyd med at det er bad i hver etasje, og at vi har fått malt tre rom (resten er trebrunt; både tak, gulv og vegger = urkh!).

2. Er det noe du angrer på i forbindelese med valg av bolig/oppussing i ettertid??

Valget av bolig var enkelt for å si det mildt - ettersom vi er 5. generasjon opp en odelsgård :-) Ellers skulle det første rommet vi malte hatt en smule bedre grunnarbeid før maling. Man lærer så lenge, osv...

3. Om julegaven fra dine nærmeste hadde vist seg å være en lotto-kupong der premien kom på en mill. Hva ville du brukt pengene til???

Tatt familien med på en skikkelig ferie, gjerne til Chile, et land med stor betydning for oss :-) I samme forbindelse lagt av penger til noe enda viktigere, men det får vi evnt. ta en annen gang hva dét er. Om det ble noe igjen da, ville vi sikkert pusset opp badene og puttet resten inn til nedbetaling av lån. I den rekkefølgen!

Sånn, der var mine svar! Tar du utfordringen er det fritt fram :-)

Ha en fin dag!


.

1 kommentar:

Karna sa...

Heldige som har overtatt en gammel gård, dere kommer nok til å få det slik dere ønsker til slutt...selv om det sikkert er mye arbeid.

Related Posts with Thumbnails