lørdag 8. mars 2008

FULL FART på Kvinnedagen ;-)

I dag skjedde det, på selveste Kvinnedagen - uten sammenheng forøvrig, hehehe. De som kjenner meg vet at dette er noe jeg har veeeentet på lenge, og lengre enn langt... Neiii, ikke kvinnedagen for søren!

Posten ble hentet inn, og jeg skulle rigge meg til ved kjøkkenbordet for å nyte dagens første tekrus "akkompagnert" av et fyldig lørdags-BT. Te og avis ble totalt glemt pga dette:


Folkens, jeg må be om absolutt stillhet, jeg kommer med nyheter:
Fiber til vår lille plass her på holmen er på gang!

Yihaaa!

Nedtellingen er begynt, enn så lenge med "hele" 500 kilobits fart - eller såkalt "sneglbånd"... Men snart, SNART - er VI også med!!!


It's a Miracle!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen og gode nyheter!

Anonym sa...

Hei på dere!
Ha en riktig fin påske.

Fam Ivarsen

Related Posts with Thumbnails