søndag 3. januar 2010

Hypp, hypp, hesten :-)

Endelig kom dagen Katherine har ventet så leeeeeenge på; dagen da hun skulle få prøve å ri! Gjett om det var jente som omtrent sto opp i rakettfart i morges, hehehe

Katherine hilser på Albert for første gang :-)

Når vi kom frem der hun skulle få ri viste det seg at instruktøren hadde skadet seg etter å ha falt på ski. Ikke alvorlig heldigvis, men trasig nok.

God bedring!, S. 
- om du er innom og leser her.

Gjett om denne jenta er glad og sååå kry!!! :-)

Det ble riding på Katherine likevel, for en kjekk ung mann stilte opp.

Tusen takk, E.!

Her kommer et lite utvalg av alle bildene som ble knipset i dag:

Hæ? Ka sier du??

Katherine får instruksjoner i bruk av stigbøylene :-)



Så bærer det av sted :-)

Så stolt som en høne ;-)


Dyp konsentrasjon - det var litt skummelt først, men hun ble raskt varm i trøyen :-)

Frem og tilbake - tur etter tur :-)

Katherine begynte å tøffe seg med å slippe taket...



Åååååhhh... det gynger sånn :-)

Når rideturen var ferdig, seletøy og sadel tatt av, var det tid for litt stell og kos:



Får eg lov til å børste han???? :-)))



Stolt jente som får holde Albert :-)



Sjekk smilet; LYKKE! :-)

Tusen takk til Albert og husfolket!
 Det var alle tiders kjekt å få komme til dere og la Katherine få oppleve å ri! 

Gleder oss til neste gang!

Gjett hva Katherine har snakket om resten av søndagen? Hehehe


9 kommentarer:

Nøve sa...

Åh, så koselig! Det blir nok hest i tunet til sommeren ;o)

Nina og Bonnie sa...

Her kommer innlegga så fort at jeg ikke rekker å kommentere.

Først må jeg kommentere Balder i forrige innlegg. Han ser ut som Charlie. Skal gjerne spise opp snøen, men gidder ikke vente så han kommer løpende for å ta den ut av handa mi.

Barn og hest, ja det hører nesten sammen som barn og hund. Jeg har hatt den gleden jeg også når jeg var liten. Tipper det blir mere mas på hest i huset hos deg nå.

Laila sa...

Så kjekt. Ser at Katherine Storkoser seg, og oser av lykke. Mange flotte bilder.

Blir vel litt snakk om Hest no ja.

Er sjølv enda Hestejente, og kjem ikkje til å slutte med å vere fasinert av desse dyra, for dei er berre herlege.

Henrik går jo rundt her og kaller seg sjølv "caballero", og synger om "Tres caballeros".
Og skal berre sjå at dåke får ei "caballerita"

Klem fra Laila

Gry Viola og Roxie sa...

Sier som Nøve, blir nok hest på tunet hos dere til sommeren!
Ser på bildene at Kati er veldig stolt der hun sitter så rak i ryggen på hesteryggen!! Kjempe morro å få være med dere på ride time.
Ha en fin dag!
Håper at alt står bra til med Balder!?

Marianne sa...

ÅÅÅÅå det er såå gøy for småjentene med hester!! Bare se på det fjeset til kati da..hun stor koser seg jo!! Hun blir nok en skikkelig hestejente Iren!! Er du klar til å la tunet invaderes av en litt "større" islender???Hehe...

Anne (Moseplassen) sa...

Herlige bilder av en virkelig stormglad jente :D
Rart at det er så gøy å ri egentlig, men det er det tydigvis :)

Gry og Millis blogg sa...

Det er jo tydelig at dette svarte til Katis forventninger og vel så det:o) Et fjes som oser av lykke, noe så herlig!!

Håper vi får flere referater fra ridningen til Kati:o))

Anonym sa...

Å så stolt Kati ser ut:) Husker meg selv også da jeg var ute og red. Føler seg skikkelig som dronninga i gata/stien;) Det begeynner å bli noen år siden nå kjente jeg plutselig på.
Kjempekoselige bilder! Gleder meg til jeg kan gjøre sånne ting. Uansett om det kommer en gutt eller jente.
Ha en flott dag i kulda vennen!
Varm klem fra meg!

Nøve sa...

Fire/fem dager siden sist, Irèn!! Hva skjer? Alt i orden, håper jeg.

Related Posts with Thumbnails