søndag 16. november 2008

Hamskifte :-)

Hei på deg! Ja - du legger muligens merke til en aldri så liten forandring her? Uansett var det på tide å endre bildet til årstiden vi er inne i. Vinterlig himmel med nydelig fullmåne passer bra nå synes jeg. Også var jeg egentlig litt lei den helt anonyme "stylingen" av min lille krok her i Blogglandia. Om denne nye vrien vil vedvare? Tja, se det vil nok tiden vise :-)

Som nevnt i forrige innlegg har jeg ting på gang her. Litt flere bilder som viser litt nytt i heimen. Eh, host, kremt... i alle fall nytt på veggene. Muligens en mer korrekt benevnelse at det er saker og ting fått i gave i fjor jul og der omkring...

I går var det litt feiring med kake og sånn - vel ok: gadd ikke bake, men feiring var det lell. Fikk bl.a. nydelig blomsterbukett fra mann og barn. Se bare her:





Fortsatt god helg - snart er det mandag... ;-)


.

1 kommentar:

Marianne sa...

Hei der og for en flott blogg du har der. Utrolig mange flotte bilder. Fant deg da jeg var ute for å søke på islandsk fårehund sider. Veldig kjekt å finne fler av dem....Balder er jo nydelig..Ha en fortsatt fin dag...

Related Posts with Thumbnails