tirsdag 6. mai 2008

Lefdal fornekter seg ikke...

I dag skulle vært "miraklenes dag" - altså dagen da den etterhvert berømte (beryktede?) ventilatoren skulle ankomme etter 21 dager. Det skulle vært. Vel, ventilatoren ankom den - men etter å ha blitt sendt fra Sverige via Oslo og Bergen ankom den med knust isoporbeskyttelse på siden (Etter å ha jobbet med emballasje i maaange år, var det ikke vanskelig å se at emballeringen var alt for dårlig ifht. vekt og skarpe kanter). Kort sagt: den sammentrykte ventilatoren ble stappet inn i den ødelagte emballasjen og returnet avsender umiddelbart.

Hva skjer så? Jo, da måtte jeg kontakte Lefdal selv for å få ny vare... (Noen som kan forestille seg primalskriket som bygget seg opp innvendig?).
Nok en gang måtte jeg taste meg gjennom den såkalte kundeservice-telefonen (Arrrgh!)

Resultat: Nå sitter jeg og venter - nok en gang - på at en eller annen sjef skal ringe meg så snart han kan! Hørt det før? De fortalte bare kort at for at de skulle kunne sende en ny måtte de ha den skadete varen i retur, behandle saken og deretter sende ny vare om klagen er berettiget! For, dette har med retningslinjer og forsikringsavtaler å gjøre. Ellers kunne de risikere tap.

Er det noen som kan forestille seg hvor lite akkurat dét interesserer meg?!?!? De fikk et enkelt spørsmål ut i fra historikken på denne ordren: Er det ikke på tide at Lefdal Elektromarked begynner å oppvise noe som kan minne om kundeservice? (Les: Send ny vare umiddelbart!).

Fortsettelse følger! Muligens i en avis nær deg...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails