mandag 21. juni 2010

Gratulerer med dagen! :-)

21. juni, 2010: Bursdagsønsker sendes hele den lange veien til en vi har kjær, ombord på en båt som akkurat nå befinner seg utenfor kysten av Ghana, Afrika.


Steffen og Balder på båttur kvelden før avreise til Afrika - knipset av Katherine

Gratulerer så masse med dagen, 
kjære Steffen!
En skulle ikke tro at du har rundet 40, men det gjorde du visst for ett år siden ;-)

Katherine hilser MASSE til verdens beste pappa;

Kjempeglad i deg, pappa! 
Savner deg, og GLEDER meg til du kommer hjem igjen!!!

Hilsen og KLEM fra 
Katherine Steffensdatter :-)

Far og datter knipset utenfor Tysneshallen, 17. mai, 2010 :-)

Steffen i et avslappet øyeblikk på Torgutstikkeren i Bergen; 
Ser på båter, koser seg med kaffi og nyter livet :-)


Vi håper du får en flott dag, og at det kanskje vanker noe ekstra til deg i dag.
Når du kommer hjem blir det kake og kos - også kommer 
hele gjengen fra by'n på besøk til Tysnesfest.

5 kommentarer:

M sa...

Det var en staut kar, grattis med dagen..
Svingte innom deg for å se hvordan det sto til ....håper alt er vel og at du koser deg på blogg!!!
Har du fått noen flere bekjentskaper via Bloggedamer40+?
Klem, M

Anonym sa...

Gratulerer så mye til Steffen fra meg også. Kan tenke meg det vanker mye kos når han kommer hjem.
Kos dere masse i kveld vennen.
Stor klem fra meg!

Anonym sa...

Hei igjen:)
Har en liten utfordring til deg inne hos meg hvis du har lyst på.
Ha en flott St.hans aften.
Klem frs meg!

Anonym sa...

Veldig fine bilder ;)
Savner dere og håper vi kan møtest en dag ;)
Håper dere har det bra:)
Klem Vilde Vik
Pappa og Eirin hilser og;)

www.viko.blogg.no

Anonym sa...

Hei vennen!
Ser du nyter å høre humlene suse du også;)) En stund siden du oppdaterte deg, men det er heeelt i orden nå på sommeren.
Ja, jeg har en liten plan gående i mitt hode. Og garasjen blir brukt til å realisere den;) Er selv veldig spent på hvordan det vil gå. Legger nok ut neste uke regner jeg med.
Ha en flott sommerdag og kos deg med din nydelige familie.
God sommerklem fra meg!

Related Posts with Thumbnails